pondělí 8. 3. | |
úterý 9. 3. | |
středa 10. 3. | |
čtvrtek 11. 3. | |
pátek 12. 3. | |
sobota 13. 3. | |
neděle 14. 3. |

ESF kurzy
Vzdělávání regionálních manažerů
Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.09/02.0029
Místo konání: Třebíč
e-learning: http://elearning.impulstrebic.cz
Vzdělávání regionálních manažerů
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Předpokládané zahájení pilotního programu: září 2011
Ukončení pilotního programu: březen 2012
( 112 hodin - prezenční forma - rozvržených do -ti dvoudenních bloků; vždy 1 x měsíčně, pátek od 15:00 – 19:00, sobota 9:00 – 16:00 hod.)
( 96 hodin - distanční forma)
Kurz je plně hrazen z prostředků ESF:
- stravné každý výukový blok
- psací pomůcky
Výuka bude realizována v prostorách: IMPULS TŘEBÍČ, Okružní 935
Počet účastníků: 20 max 100 (výběr účastníků určí datum došlé přihlášky.
Každý zájemce bude mít možnost se přihlásit na jeden až pět modulů. Každý modul je relativně nezávislý a může být vyučován samostatně bez nutnosti absolvovat nějaký předchozí či následný.
Uzávěrka přihlášek: 20.8.2011
Partner projektu: Novohradská občanská společnost o.s.
Popis projektu:
Všeobecným cílem projektu je prohloubit nabídku dalšího vzdělávání pro starosty (zaměstnance obecních úřadů), manažery (zaměstnance) neziskových organizací, drobné podnikatele v nezemědělských oborech, manažery (zaměstnance) obcemi zřizovaných organizaci, zájemce o zaměstnání v oblasti projektového managmentu, kteří pracují v oblasti řízení dotovaných projektů a které zajišťují udržitelnost těchto projektů.
Tato nabídka by se měla stát součástí systému dalšího vzdělávání v kraji Vysočina a měla by obohatit tento systém o vzdělávací program, který díky využití moderních interaktivních metod zvýší kvalitu a dostupnost dalšího vzdělávání.
Mezi cíle projektu patří následující:
- Nápomoc k rozvoji manažerských dovedností manažerů v oblasti veřejné správy, podnikání i v oblasti neziskového a tím přispět k posílení jejich konkurenceschopnosti na trhu práce.
- Umožní účastníkům získat zkušenosti z oblasti, která je vzorová právě s ohledem na využívání dotačních zdrojů.
-Přispěje k rozvoji zájmového území kraje Vysočina tak, aby se zvýšila ekonomická stabilita subjektů podnikajících a vyvíjejících svoji činnost převážně ve venkovském prostoru.
-Chceme vytvořit prostor pro setkávání a vzájemnou komunikaci lidí, kteří realizují projekty nebo chtějí tyto projekty realizovat a vytvořit tak přirozené podmínky pro vzájemné poznání a sdílení zkušenosti v oblasti projektového managementu.
-Vytvořit a ověřit vzdělávací program, který díky využití moderních metod komunikace a interaktivních metod výuky, zefektivní průběh a výsledky vzdělávání.
Témata vzdělávacího programu budou zaměřena na problematiku, která se týká správné přípravy, realizace a zajištění udržitelnosti rozvojových projektů. Součástí programů bude i problematika územního plánování, trvale udržitelného rozvoje, sociální ekonomiky apod.
- Účastník tohoto vzdělávacího programu získá základní pravidla pro přípravu projektů, rizika projektového managementu ve vztahu k udržitelnosti.
- Praktický workshop zaměřený na přípravu projektových záměrů a projektových žádostí do konkrétních žádostí do konkrétních programů s důrazem na zajištění udržitelnosti.
- Výklad legislativních norem a pravidel mající vztah k realizaci a ukončení projektů. Pravidla pro zadávání veřejných zakázek, pravidla publicity, účtování dotace, účetní doklady a jejich náležitosti, smlouvy o dílo, pojištění pořízeného majetku.
- Součástí budou vnější podmínky pro úspěšnost rozvojových aktivit v malých obcích (strategickéa územní plánování, trvale udržitelný rozvoj, inovativní způsoby zaměstnávání a samozaměstnávání)
- Možnosti a překážky pro rozvoj vlastní výdělečné činnosti příjemce s ohledem na dotační pravidla, českou legislativu a personální možnosti příjemce. Stanovení rozpočtu organizace s důrazem na náklady na provoz a udržitelnost projektu.
- Účel public relations - nejčastější cíle v práci s veřejností.
Cílové skupiny a cíle komunikace, image organizace, hlavní zásady práce s veřejností, prostředky práce s veřejností.
Postupy v přípravě PR (styk s veřejností, vztah k veřejnosti; cílevědomé ovlivňování veřejnosti s využitím sociologie a psychologie
- Tvorba plánu práce s veřejností
- Krátkodobé s veřejností
- Krátkodobé kampaně PR
- Postup při přípravě účelových akcí PR
- Marketingový plán, průzkum trhu
Výstupy:
Účastník získá Osvědčení s celostátní platností.
Kontaktní osoba: Lenka Pokorná (projektová manažerka) pokorna.tr@volny.cz
- Přihláška o účasti v projektu (jiný, 42 KB)